Pap & Mam Zijn Er!!! :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sharon Harberts - WaarBenJij.nu Pap & Mam Zijn Er!!! :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sharon Harberts - WaarBenJij.nu

Pap & Mam Zijn Er!!! :)

Door: Sharon!!!

Blijf op de hoogte en volg Sharon

22 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Yeah!!! Ze zijn er!!! 17 maart kwamen zij aan om 15.20! Ik zou eigenlijk tot 17.00uur moeten werken maar ik mocht eerder weg!! Om 15.00 ben ik van het werk weggegaan en Moniek opgehaald om naar Hato te gaan. De ouders van Moniek kwamen ook aan alleen 1,5 uur later!!

Toen we aan kwamen rijden bij Hato, kwam Arke Fly ook aanrijden!! We waren dus mooi optijd!!! We zijn naar zo'n soort van panorama dak gelopen en hebben gewacht tot ze het vliegtuig uitkwamen!! Pap en Mam wisten niet dat ik er was!! :)
Na een tijdje kwamen ze eraan!! Naar veel roepen en kloppen liepen ze nog steeds door. Toen maar ff gebeld!! :) Na een tijd schreeuwen waar ik stond zagen ze me!!! Was echt heel erg leuk!!

Toen zijn Moniek en ik naar beneden gegaan en gewacht tot ze door de deur kwamen!! Het was echt heel leuk om ze weer te zien!! Ze moesten na een tijdje mee met de bus en heb ik ze weer uitgezwaaid! Moniek en ik hebben gewacht op het vliegtuig van haar ouders en zus en zwager!! Duurde wel een tijdje maar we konden vliegtuigen kijken dus hebben ons wel vermaakt! Na een tijdje kwamen ze!! Zij zagen Moniek wel gelijk staan hahahaha!! Daarna een heeeeeeeeeeele tijd moeten wachten tot dat zei door de deur kwamen..! Toen ook de ouders van Moniek met de bus mee gingen zijn wij snel naar huis gereden effe omgekleed en naar Chogogo gegaan! Eerst nog effe een ontbijtje gehaald voor de ouders.. Netjes he :P;)

's Avonds heb ik bij pap en mam op het terras gezeten!! Was erg gezellig!! Maar ze waren nog wel moe van de vlucht etc. dus heb ik het niet laat gemaakt en zijn Moniek en ik doorgereden naar TuTu!!

Zaterdag ben ik met Joost en Maret naar Punda gegaan daar ff rondgelopen en nog wat gedronken. Pa en Ma zouden ook die kant op komen. Joost en Maret moesten werken en wij zijn nog effe door Punda gaan lopen. Pap heeft een Curacaose sim gekocht omdat ik anders niet te bereiken ben!!
Daarna langs mijn huis gereden en een rondleiding gegeven door het "paleis"!! Hahaha!! Daarna weer naar Chogogo gegaan en daar heb ik Pasta voor ze gekookt!! Ook toen weer optijd naar huis gegaan samen met Moniek en daarna naar de N8W8!! Happy Hour!! Was mooi!!! hahaha!! 10 bier besteld en later werden er nog weer een keer 10 bij gezet!! Thanks 10us! :)
Toen nog ff gaan Darten maar op het laatst waren we te lomp bezig!!! Pijlen gingen alle kanten op!! :)

Toen door naar Mambo!! Was eindelijk weer een keer een mooie avond!!! Toen het was afgelopen zijn we naar huis gegaan. Volgende ochtend erg brak!! Maar na een tijdje weer naar Mmabo gegaan Moniek haar ouders waren daar en die van mij zouden ook komen!! Maar die gingen eerst nog bij de ouders van Erica op bezoek!! Wat een ouders allemaal he!! :):)

Toen een tijd op Mmabo gelegen en om 17.00 uur begon de Happy Hour!! Pap en Mam deden lekker mee!! tegen 18.00 naar Wet and Wild gelopen!! Was heel leuk!! Tegen 20.30 gingen mn ouders naar huis!! Wij tegen 21.00uur.. Nog ff stoer gedaan op de parkeerplaats!! Rijden we het terein af.. zitten pap en mam daar op een bankje op de bus te wachten!! Hehehehe!! Wij zijn toen nog ff naar het Casino gegaan! En daarna toch nog ff terug gereden om te kijken of mn ouders wel echt een bus hadden gekregen.
Ik ben toen thuis afgezet en Joost, Moniek en Martijn zijn nog doorgegaan naar Goodfellas!

Maandag moest ik gewoon werken.. Ben na het werk na Martijn gegaan en daarna doorgegaan naar Plein. Pap en Mam waren daar ook! We hebben Boerenkool gegeten!! :)
Toen nog ff naar de n8w8 gegaan!! En daarna naar huis met de bus!!

Dinsdag moest ik ook weer werken! Ben na het werk ff naar huis gegaan en daarna naar Chogogo gereden, pap en mam hadden gekookt :) Nog ff op het terras gezeten en toen weer naar huis..

Vandaag ben ik ook aan het werk.. Ga straks naar Punda met pap en mam en blijf daar vanavond slapen..!! Pap en Mam hebben vanaf morgen een auto (Hyundai Atos) Dus dan gaan we het eiland ff bekijken!!!

Donderdag en Vrijdag ben ik vrij!! Heb dus lekker een lang weekend!!! Superrrr :):)
Volgende week moet ik maandag en woensdag werken!! Heb ik dus helemaal een relaxe week!!

Zaterdag vieren we de trouwdag van mn ouders :) En dinsdag mijn verjaardag!! :) Wat een feest :P;):)

Mijn fotopic is alweer vol dus heb weer een nieuwe!! Met nieuwe foto's!!! :)

HTTP://STAGESHARON2.FOTOPIC.NET

:)ENJOY:

Kus

• 23 Maart 2006 - 13:03

Hey Lievie Meid:

Wat een onwijs fijn dat je ouders te zien. Ook leuk dat je aardig veel vrij bent en tijd met je ouders kan doorbrengen. Je ziet er echt heel goed uit en wat heb jij daar een toptijd! Ik mis je wel hoor, maar gelukkig is t aftellen begonnen. Heel veel plezier en geniet er nog ff van!
    Liefs Annie

• 23 Maart 2006 - 16:19

Ha Die Sharon!!!:

Je hebt nu lekker lang weekend!!! Geniet ervan!doe paps en mams de groetjes van mij. Veel plezier!!!!

Tot gauw!!!
    -x- Es

• 28 Maart 2006 - 07:06

Herman & Ingrid:

Lieve Sharon,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van boven op de berg!! Groetjes en een dikke kus!

• 28 Maart 2006 - 12:48

Lang Zal Ze Leven, Lang Zal Ze Leven, Lang Zal Ze:

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! (nog maar een x)Ik ben benieuwd hoe het straks is gegaan dat bergbeklimmen! Een hele fijne dag vandaag! Dikke X Judith

• 28 Maart 2006 - 12:51

...leven In De Gloria, In De Gloria, In De Gloria,:

• 28 Maart 2006 - 12:52

Hieperdepiep HOERA, Hieperdepiep HOERA, Hieperdepi:

• 28 Maart 2006 - 12:53

...ep HOERA!!!:

• 28 Maart 2006 - 13:53

Marc!:

Hey Sharonnetje! Van harte met je 22ste! verjaardag. Have fun daar nog met je ouders en maak er een leuke dag van. Maar dat komt wel goed geloof ik..;) X Marc

• 28 Maart 2006 - 15:04

Wilfrie:

Hoi Sharon

Een hele fijne verjaardag toegewenst. Lijkt me fantastisch om dat daar te kunnen vieren. Geniet er maar mooi van.

• 28 Maart 2006 - 21:27

Coleta En Hans:

Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er samen met pa en ma een leuke dag van.

• 29 Maart 2006 - 15:38

Rosalie:

Dag Sharon

Leuke verjaardag gehad? Al een beetje bijgekomen??? Leuk T-shirt, weet je wel die gele!!!!!! Past ie!!
    Nou nog even een berichtje voor je pa en ma. Nogn 2 nachtjes slapen en dan is het alweer zover. Jullie hebben vast een geweldige tijd gehad samen..
    Ik hoor het wel als jullie weer in Zutphen zijn. Russel zal vast blij zijn als hij zijn baasjes weerziet.
    Ik wens jullie vrijdag een hele goede terugreis. Gelukkige hebben jullie een anchtvlucht, dus lekker slapen in het vliegtuig en zaterdagmorgen fit op Schiphol..

Groetjes en tot gauw ziens
    Rosalie

• 29 Maart 2006 - 15:40

Rosalie:

Er staan toch wat foutjes in; even opnieuw:
    Dag Sharon

Leuke verjaardag gehad? Al een beetje bijgekomen??? Leuk die cadeautjes he, vooral het T-shirt, weet je wel die gele!!!!!! Past ie!!
    Nou nog even een berichtje voor je pa en ma. Nog 2 nachtjes slapen en dan is het alweer zover. Jullie hebben vast een geweldige tijd gehad samen..
    Ik wens jullie vrijdag een hele goede terugreis. Gelukkig hebben jullie een nachtvlucht, dus lekker slapen in het vliegtuig en zaterdagmorgen fit op Schiphol..

Groetjes en tot gauw ziens
    Rosalie

• 29 Maart 2006 - 17:23

Erna En Frank:

HAllo Sharon,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik hoop dat je het ijn hebt gehad!! Groeten van Erna en Frank

• 29 Maart 2006 - 18:03

HANKIE PANKIE SHANG HAAAAAI:

hankie pankie hankie pankie hankie pankie shang haaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Sherry beter laat dan nooit!!!! gefeliciteerd met je 22e verjaardag!!!!! dikke kus Tess

• 29 Maart 2006 - 18:12

Sharon!!!!:

Hallo Allemaal!!
    Echt super bedankt voor de cadeautjes, kaartjes, smjes en telefoontjes!!! Echt heel lief!!!:):)
    Dikke kus!

• 01 April 2006 - 17:15

Zus Van Moniek:

He Sharon,
    Ook jij hebt een leuke site! Nu helemaal leuk om te lezen waar jullie allemaal naar toe gaan, gisteren waren we er zelf nog! Het is hier echt k** weer...dus ikzou graag terug komen! Drink morgen maar een Bright op ons bij Mambo dan zal ik nog aan jullie denken! Doe de groeten aan mijn zus!

Liefs Susanne

• 01 April 2006 - 21:32

Bennie En Anita:

Ha lieve Sharon,
    Nu zijn we weer thuis en dat is best wel wennen hoor! We hebben enorm genoten van de afgelopen twee weken en kijken met warme gevoelens terug naar onze vakantie op Curacao. Wat een onvergetelijke tijd hebben wij gehad. Een prachtig eiland een heerlijk klimaat en wij vonden de mensen erg vriendelijk. Het was natuurlijk ook extra bijzonder omdat jij er was! Fijn dat je over vijf weken weer thuis komt! Geniet er nog maar lekker van. Ayó en dikke kus.
    papa en mama

• 01 April 2006 - 21:49

Bennie En Anita:

Doe je de groetjes aan Moniek. We hebben een gezellige tijd samen met haar en haar ouders en zus en zwager gehad. XXXXXXXXXXXXX

• 05 April 2006 - 12:21

Frank En Joske:

Ha die Sharon, wat heb jij een leuk verhaal op de site gezet. Kan Moniek een voorbeeld aan nemen. Het is zo leuk om thuis iets van jullie te horen. Het maakt niet zo veel uit wat er geschreven wordt ALS er maar geschreven wordt. Wat hebben we toch een fantastische tijd gehad bij jullie. We hebben echt heimwee naar jullie en het prachtige weer. Het is wel heel leuk dat we nu een voorstelling kunnen maken waar jullie zijn en waar jullie het over hebben. Geniet nog volop van de komende weken en doe heel veel lieve groetjes aan Moniek.
    Dikke kus