Bezoek Pap & Mam!!! (vervolg) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sharon Harberts - WaarBenJij.nu Bezoek Pap & Mam!!! (vervolg) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sharon Harberts - WaarBenJij.nu

Bezoek Pap & Mam!!! (vervolg)

Door: Sharon!!!

Blijf op de hoogte en volg Sharon

05 April 2006 | Nederland, Amsterdam

Ik weet eigenlijk niet precies meer wat we welke dag hebben gedaan..!! Dus hoop dat het een beetje klopt!!

Donderdag toen pap en mam de auto hadden zijn we naar de Boca's gegaan.. We hebben ze alle 4 (of 5) bekeken!! Het was voor mij de 3e keer maar het blijft erg mooi!! :)
Daarna zijn we doorgereden naar Playa Forti.. Dit is een Rots van 11mtr.(??) waar je vanaf kan springen!! Dit hebben we uiteraard niet gedaan!! We hebben in het restaurant wat gegeten en gedronken!! Het uizicht was erg mooi!! Zou helemaal perfect zijn geweest als er dolfijnen langs kwamen maar helaas dit gebeurde niet!! Na het eten en drinken zijn we terug gereden naar Playa Kalki!! Ik vond dat Pap en Mam dit moesten zien!! Ze vonden het ook echt mooi!! (Gelukkig)
Daarna zijn we nog even gaan kijken bij de Grote Knip!! Paradijsje he!!! Daarna de Kleine Knip niet echt boeiend vind ik...

Toen doorgereden naar Bon Bini en daarna naar Porto Marie! Pap en Mam hadden besloten dat ze Vrijdag op het strand wouden liggen maar ze wouden dus wel een leuk strandje kiezen.. Hun keuze ging naar Porto Marie!
Daarna zijn we naar huisgereden en hebben we bij Chogogo Brood gegeten!! :) Daarna hebben ze mij bij de Nachtwacht afgezet (het normale uitgaansprogramma moet natuurlijk wel doorblijven gaan he ;)) Was echt een mooie avond!! Moniek en ik zijn officieel ingeburgerd hier!! Dansen met de negers best leuk.. tot zekere hoogte!!
Daarna nog doorgegaan naar Cinco!! Niet echt lang gebleven!!

Vrijdag zijn we naar Porto Marie gegaan! Hebben heerlijk op het strand gelegen.. Leen, Linda en Fleur gingen weg.. Die wou ik nog wel uitzwaaien dus zijn we na Porto Marie ff langs Hato gereden. Toen zijn we samen met Moniek naar Chogogo gereden!
's Avonds bij Pap en Mam gegeten.. En daarna naar TuTu! Pap en Mam gingen mee.... Maar dat was geen succes... Ik voelde me een beetje schuldig..!! Het was SUPER druk!! Pap en Mam zijn maar even gebleven en toen weer gegaan!!! TuTu Was leuk!! daarna nog naar Zanta gegaan!!

Zaterdag! Trouwdag van Pap en mam!!!!
We zijn naar de struisvogelfarm geweest!! ik was hier al een keer geweest.. Het was weer leuk!! op het laatst mocht je een struisvogelbaby vasthouden!! Hoe Schattig!!!!! :)
Daarna nog ff langs een Aloe Vera Plantage.. Was niet veel te zien alleen een winkeltje!
Daarna nog een rondje Spaanse Water gedaan! en toen naar Chogogo!! Daarna lekker gegeten bij De Kleine Wereld!!! Echt een leuk restaurant!! Het eten was ook erg goed alleen mijn verstandskies deed een beetje irritant!! :(
Daarna tegen half 11 naar de Nachtwacht gegaan!! We hadden bier achter laten zetten!! Echt ideaal!! Tinus Bedankt! :)
Daarna naar Mambo gegaan..!!

Zondag was het weer tijd voor Mambo! Pap en Mam kwamen ook!! En de ouders van Moniek waren er ook!! Weer lekker op het strand gelegen en de Happy Hours meegepakt!! Tegen half 8 zijn we met z'n allen gaan eten bij Mambo!! BBQ met saladebar!! Het was echt lekker!!! En gezellig!! :)
Daarna zijn Moniek en ik nog even naar Wet and Wild gegaan.. En tegen 10uur naar huis!!

Volgende dag moest er weer gewerkt worden!! (Best lekker na 4dgn vrij!!)
's Avonds wezen eten bij Wilhelmina plein!! Zuurkool! :) Om 18.00 Curacaose tijd was het 28 maart in NL... Dat betekend: Mijn verjaardag!! :D Precies om 18.00 kreeg ik een sms!! Echt super lief!! Iets later belde Judith en Maarten!! Was echt superfijn haar stem weer een x te horen!! Mis ze wel die zussen van mij!!!:( Toen naar huis gegaan en later naar Chogogo gereden..!! Daar aangekomen hadden Pap en Mam de kamer versierd!! :) SUPER!! Op het bed allemaal cadeautjes en kaarten!! Doet me goed!!
Ben echt heel erg verwend door iedereen!! :) Foto's van de Cadeau's volgen nog! (als de PC meewerkt!!!:()
Daarna nog ff wat gedronken op het terras en toen bij pap en mam blijven slapen!! 's Ochtends wakker geworden van allemaal smsjes!! Erg leuk!! :)
Toen ff gegeten en naar mijn huisgegaan!! daar stond Moniek mij zingend op te wachten!! Wat een Schat!! :D Toen nog maar ff op MSN kijken wie mijn trouwe fans zijn!! :) Nog gebeld door Sander en Annika!! Was echt heel erg leuk!!:D:D
Daarna zijn we in de auto gestapt en richting Westpunt gereden.. Onderweg belde Esther & Arno!! :D Was natuurlijk ook weer erg leuk om met hun te praten..!!
De bedoeling was om de Christoffelberg te beklimmen... maar we waren een "beetje" laat.. kwamen tegen 13.00 aankakken... Tsja.. dan is het toch echt te warm!! Baalde er wel van!! Even wat gedronken daar en toen naar de Grote Knip gegaan!! Pap en Mam vonden dit strand zo mooi!! Daar aangekomen bleek het van bovenaf mooier te zijn dan als je op het strand staat!! We zijn dus maar even gebleven en toen doorgereden naar Otrobanda!! Ff winkelen!! :DYEAH:D En een gebakje gegeten voor mijn verjaardag!! :) Lekker!!!
's Avonds zijn we wezen eten bij de Gouveneur!!!! Het was echt heel erg lekker!!! Daarna naar Mambo gegaan daar waren de ouders van Moniek ook!! We hebben met hun wat gedronken, daarna zijn zij weggegaan Pap en Mam zijn nog even gebleven tot Moniek kwam.. Daarna hebben we nog gefeest!! Ben ruim 36 uur jarig geweest!! Beter toch?! Mooie avond!!!

Volgende dag weer gewerkt en getrakteerd!! Pap en Mam gingen die dag met de Sunset Tour mee.. een boot opt Spaanse Water..! Ik kwam ze tegen bij Wilhelmina.. Ik ben gaan eten met Sarah en Maret!! Was erg gezellig!! Goede Gesprekken gehad!!! Echt leuk!! Daarna Moniek opgehaald en verder vrij weinig gedaan.. Volgende dag waren Moniek en ik weer vrij! We zijn even met haar Ouders naar Punda gegaan.. Ik met Joost en Moniek met haar ouders daarna naar Jan Thiel gegaan..! Mama had 's ochtends haar proefduik!! Ze vond het Geweldig!!! :) Ben trots op je Mam!! hihi :) Daarna heerlijk op het strand gelegen..!! 's Avonds met Pap en Mam wezen eten bij... Wilhelmina... Was erg gezellig!! Laatste avond dat ze er waren!! We hebben lekker gekletst!! Heel leuk!! Daarna hebben ze me bij de Nachtwacht afgezet!! Was weer een mooie avond!! Toen naar Cinco!! Erg leuk!!

Vrijdag ben ik tegen 12 uur naar Pap en Mam gegaan... Vandaag vlogen ze weer naar NL! Ik heb ze weggebracht!! Vond het fijn om te doen!! Aangekomen op Hato bleek dat het vliegtuig een uur eerder ging!!! Echt vaag!! Maar uiteindelijk hebben ze het vliegtuig gehaald..!! Het afscheid was best moeilijk..!! :( Maar het scheelt dat het maar voor 5 weken is!! Daarna ben ik met Moniek naar het Panoramadak gegaan.. En toen zag ik ze weer lopen naar het vliegtuig!! Moniek heeft haar ouders opgehaald zei vlogen ook weer terug. We hebben met z'n 6en staan kijken naar het Arkeflytoestel!! En gewacht tot ze weggingen en echt niet meer te zien waren in de lucht!! Toen moesten de ouders van Moniek gaan!! ook dit was moeilijk ook voor mij!! Daarna ging Martijn ook nog is weg!! Wat een dag!!!!:(:'(

We zijn toen met z'n 3en (Joost, Moniek en Ik) gaan eten bij de tropen en daarna naar TuTu gegaan!! Daarna naar Mambo want daar was De Dijk!!! Echt leuk!! Eindelijk weer een x wat anders!!! We hebben ons uitstekend vermaakt!! Vooral om 12uur.. TOEN WAS HET :D1 APRIL:D!! moet je Sharon en Moniek hebben!! hahahaha.. We hebben een half uur lang iedereen die langs kwam aangesproken met een 1 of andere rare opmerking!! Wat een lol hadden we!!! hahahaha.. niet iedereen kon het waarderen!! Maar dat is hun probleem ;)

Zaterdag zijn we naar Jan Thiel gegaan.. Met zn tweetjes het was heerlijk weer!! :) Daarna wezen eten bij Wilhelmina en daarna naar de Nachtwacht gegaan (HAPPY HOUR!!!:)) Toen met Noortje en Sofie naar Mambo gegaan!!

Zondag weer naar Mambo.. Happy hour's meegepakt!! Was weer een mooie avond :)

Maandag weer aan het werk!! 's Avonds zijn Moniek en ik naar de Nachtwacht gegaan.. daarna nog wat gedronken bij Intermezzo en lekkere tapas gegeten!! :)

Dinsdagavond was het weer filmavond bij Mambo.. Ben niet zo heel lang gebleven!!

Vanavond geeft mijn huis een huisfeest bij de Tropen dat is een eetcafe.. Het studentenhuis met het grootste feest krijgt een BBQ En Bier!!:):D:)
Heb er echt zin!!!! Word alleen maar Nederlandstaligemuziek gedraaid!! :D

Dit was mijn verhaal wel weer!!!

Pap & Mam!!! Heb een supertijd met jullie gehad!! Ouders, zus en zwager van Moniek!! Jullie ook bedankt!! Was echt gezellig!! :D:D

Foto's volgen nog.. heb weer een nieuwe!!
http://stagesharon3.fotopic.net
Alleen werkt de PC Niet echt mee :(

Nou nog een maandje genieten hier in het Paradijs!! 6 mei kom ik terug!! Voor de echte fans: 10.00 @ Schiphol ;):):D

Verder bedacht ik nog dat jullie ook gratis naar mij kunnen smsen.. Beetje laat om door tegeven he maarja..
http://www.hepa.an kan je gratis smsen (5233709) Wel je naam eronder zetten he ;)

Tot snel!! Dikke Kus!!

  • 05 April 2006 - 20:48

    Haaaallloooo Zus!!!:

    Jaaaa, ik ben de eerste! Het klinkt weer goed allemaal, geniet er dus nog maar lekker van!!! Pap en mam zijn erg bruin, dus ben benieuwd hoe bruin jij wel niet bent!!! Nog 5 weken en dan kom je weer naar huis, heb ik wel zin in hoor! Leuk!!! Heel veel plezier daar!!! Doei doei!!! -x- Es

  • 05 April 2006 - 20:51

    Oops:

    hoor net, via een betrouwbare bron (sharon op de msn) dat je over 4 weken terug komt! Beter!
    -x-

  • 06 April 2006 - 13:11

    Moi Zusje,:

    Heb weer even niet veel tijd voor msn... Tentamens! :S maar spreek je snel weer!! Ik ben nog wel even druk en dan ben je al weer terug!! Vind het leuk om je weer te zien!!! Ehm wie is oops?
    Dikke XX
    mij

  • 06 April 2006 - 16:08

    Bennie En Anita:

    Haaaaaaaaaa Sharon,
    Wat heb jij toch een prachtige foto's op je site gezet en wat staan wij er toch mooi gekleurd op.....Wij voelden ons er helemaal thuis en dat kun je wel zien!!
    Dikke kus paps en mams

  • 08 April 2006 - 19:45

    Judith:

    Leuk leuk die nieuwe foto's allemaal... Enne, Martijn ziet er heel anders uit daar... hij heeft er niet eerder zo goed uitgezien op foto's als op de laatste foto's, dat hij terug gaat.. zal hem goed doen;)
    KuS!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

http://stagesharon.fotopic.net http://stagesharon1.fotopic.net http://stagesharon2.fotopic.net http://stagesharon3.fotopic.net http://stagesharon4.fotopic.net

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 20527

Voorgaande reizen:

26 November 2005 - 06 Mei 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: