Tot Volgende Week!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sharon Harberts - WaarBenJij.nu Tot Volgende Week!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sharon Harberts - WaarBenJij.nu

Tot Volgende Week!!!

Door: Sharon vanuit Curacao!!

Blijf op de hoogte en volg Sharon

27 April 2006 | Nederland, Amsterdam

:D JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB VAKANTIIIIIIIEEEEEEEEE!!! :D

Jaja……Mijn stage zit er bijna op!!! :D Stageverslag is in geleverd en beoordeling gehad (Alles voldoende, ruimvoldoende, goed en zelfs zeer goed :D)!! Oftewel… de vakantie kan nu echt beginnen!!! Heerlijk!! Een week genieten op dit mooie eiland!!!

Ik heb mooie dingen in het vooruitzicht!!

Morgenavond –Koninginnenacht- komt Guus Meeuwis (sorry) op Mambo!!! Beetje jammer dat ik niet mee mag zingen van Moniek.. Dit omdat ik niet over de zachte G beschik!! :( Ook de Band zonder Banaan komt.. weet niet wat dat inhoud maar word vast een mooi feest!!

Zaterdag –Koninginnedag!!- Word ook mooi!! Er is dan feest op het Wilhelminaplein! Met ook hier een optreden van Guus Meeuwis!! Ik heb gehoord dat Koninginnedag echt mooi is hier!! Dus heb er echt superveel zin in!!

Zondag laatste keer Happy Hour Mambo en Wet and Wild!!

Dinsdag denk ik naar Ay Caramba en daarna naar Mambo!

Woensdag gaan Eri en Ik een BBQ organiseren i.v.m. ons vertrek! Daarna misschien nog wel Karaoke doen bij het TMF-Café!!

Donderdag -Laatste avond op Curacao!! :( - ga ik helemaal los in de Nachtwacht en Cinco!!!! :D

Vrijdag gaan we met een aantal mensen lunchen bij het Wilhelminaplein, omdat wij al vroeg vertrekken kunnen de meeste mensen niet mee naar Hato :( Daarna is het zover……… We moeten voor 15.50 ingechecked zijn!! En ons vliegtuig (KL736) vertrekt om 17.50!!!

Zaterdag ben ik weer terug!! Om 09.00 land ik op Schiphol!!!
Maar gelukkig duurt dat nog een week!!!

Verder ben ik nog van plan om toch nog een keer die berg op te gaan! Naar een mislukte poging op mijn verjaardag moet het er toch echt een x van komen!!!

Ook wil ik graag nog een keer duiken!! Maar “mijn” buddy is erg druk…:( Eri gaat donderdag duiken met Inge.. Misschien dat ik dan wel meega!!

Als mijn budget het toelaat willen Moniek en ik nog gaan zwemmen met Dolfijnen!! Dit lijkt me echt super tof!! Maarja.. het moet wel kunnen he!!

De gaatjes in mijn drukke schema worden opgevuld met shoppen, en strandliggen!!! :D

Wil iedereen nog bedanken voor alle reacties, mailtjes, smsjes en telefoontjes!! Echt Super!!!

Lieve Mensen!! Tot heel snel!!!! Ik ga vakantie vieren!!!

Ayo ;)!!!

Heel veel liefs en een dikke knuffel!!

Kus :D


Foto's: http://stagesharon4.fotopic.net

  • 27 April 2006 - 14:46

    Bennie En Anita:

    Heeeey Sharon,
    Gefeliciteerd met het begin van je vakantie. Sjonge, je hebt bijna elke dag al ingepland. Wat 'n druk schema hey..... Hopen dat alles lukt wat je nog van plan bent ....."die" berg op - nog 'n keer duiken - zwemmen met de flipper's!!!! Hartstikke leuk allemaal .... en vanavond weer naar de N8W8 zeker????

    Groetjes P & M

  • 27 April 2006 - 17:50

    Mama:

    Nou Sharon, als ik dit allemaal lees dan denk ik wat heb je toch een prachtige tijd op Curaçao gehad. Je zult het vast gaan missen. Zeker zal ik ook al je verhalen missen op jouw site. Ik vond ze altijd mooi om te lezen! Je kunt het altijd leuk brengen. Heerlijk dat je weer THUIS komt en je kunt natuurlijk altijd nog een keer terug naar Curaçao...en dan willen wij wel mee! En nu weer nieuwe plannen maken...dat is ook leuk!
    Een héle fijne vakantie aankomende week en voor straks een goede terugreis. Wij zien jou op Schiphol!! Groetjes aan iedereen die wij daar kennen. Veel liefs en een hele dikke kus XXXXXXXXX
    Ayó

  • 27 April 2006 - 19:52

    Sjouke:

    Hey Sharon het loopt al lekker richting de 5 uur dat betekend dat jij zometeen niet meer mijn collega bent. Ik wil je (bedanken) voor het feit dat je me alle zangteksten van guus meeuw hebt geleerd. Nu kan ik tenminste uit volle borst mee zingen vrijdag. Ik verwacht nog wel een gigantische tractatie morgen zodat ik met een volle maag afscheid van je kan nemen. Groeten je collega met de grote bureaustoel.

  • 28 April 2006 - 16:23

    Annie:

    Hey Sharon. Het aftellen is nog begonnen. Geniet nog maar lekker van je laatste week en ik heb super veel zin je weer te zien!Heel veel plezier nog, scatsjen!Tot volgende week!
    Liefs en kus Annika

  • 28 April 2006 - 16:27

    Annika:

    Ohja...wil je je trouwens de komende week wel ff goed douchen...je bent echt te bruin om je hier in Nederland te vertonen!Ben bang dat er best mensen jaloers op je worden of je niet meer herkennen;)!?Geniet nog maar lekker van de warmte en de zon, want op dit moment regent t in Nederland, bah!
    Kussie

  • 28 April 2006 - 16:59

    Annika:

    Ohja...wil je je trouwens de komende week wel ff goed douchen...je bent echt te bruin om je hier in Nederland te vertonen!Ben bang dat er best mensen jaloers op je worden of je niet meer herkennen;)!?Geniet nog maar lekker van de warmte en de zon, want op dit moment regent t in Nederland, bah!
    Kussie

  • 29 April 2006 - 10:27

    Joske:

    Lieve Sharon, Het zit er bijna op voor jou. Geniet nog maar lekker van je vrije dagen. Het is hier echt heel slecht weer. Ik wens je een goede terugreis en wellicht snel tot ziens. Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

http://stagesharon.fotopic.net http://stagesharon1.fotopic.net http://stagesharon2.fotopic.net http://stagesharon3.fotopic.net http://stagesharon4.fotopic.net

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 20525

Voorgaande reizen:

26 November 2005 - 06 Mei 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: